Telemarketing med omtanke

Lad os sige det, som det er: Mange virksomheder har prøvet telemarketing, og ikke alle har haft lige gode oplevelser ud af det.

Sådan bør det ikke være, og derfor gør Tele-Mark A/S en dyd ud af at gøre tingene anderledes.

Hvis man som telemarketingbureau sætter sig grundigt ind i kundens behov og målsætning, klart afstemmer forventningerne på forhånd og prioriterer, at have et dybt branchekendskab, så kan man skabe rigtigt gode resultater med telemarketing.

Den tilgang til telemarketing gør, at vi gennem 25 år har bevist vores værd på markedet, og i dag tæller vores kundeliste over 200 tilfredse virksomheder, der bruger os som både sparringspartner og udførende hånd,  når de skal sætte en opsøgende salgskampagne i gang.

Telemarketing du kan stole på

Det handler ganske enkelt om telemarketing med omtanke – telemarketing, du kan stole på.

For Tele-Mark A/S er troværdighed et nøgleord, og det kommer til udtryk på flere måder.

For at kunne videreformidle dit salgsbudskab troværdigt, skal vi kende dit marked, og derfor er vores telemarketingmedarbejdere specialiserede inden for en række forskellige branche-typer. Vi har eksempelvis brancheteams inden for hotel og restauration, bygge og anlæg, transport, rengøring, IT, HR, reklame og kommunikation samt grafisk produktion.

Troværdigheden ligger også i, at det er modne og erfarne medarbejdere, der ringer ud på dine vegne. Hos Tele-Mark får alle ansatte en god, fast løn, som er med til at sikre seriøsitet i mødebookingen. Vi har ingen interesse i at booke møder, som kunden ikke har gavn af, og derfor bliver vores medarbejdere heller ikke vurderet udelukkende på antallet af møder.

Vores projektledere er alle højtuddannede og i stand til at indgå i en kvalificeret sparring om dine behov og muligheder.

Endelig handler troværdigheden om, at vi ikke er bange for at sige nej tak til en opgave, hvis vi ikke tror på, at vi kan skabe det resultat, som du ønsker at få ud af din telemarketingkampagne. Vi afstemmer forventningerne på forhånd gennem en grundig dialog med kunden, så vi er sikre på, at samarbejdet bliver en god oplevelse på begge sider af bordet.
 

Læs mere om:

Kontakt os