Butiksanalyse

Du analyserer salgstallene i dine butikker nedbrudt på varer, varegrupper, shop in shop…

Men du ved også, at bag en forbrugers køb ligger en række overvejelser om hvordette køb skal gennemføres.
En butiksanalyse sammenligner butikkerne lokalt, regionalt og nationalt.
Butiksanalysen er et unikt ledelsesværktøj og giver dig svarene på dine kunders præferencer og forventninger til din butik.

  • Hvorfor besøger kunden din butik
  • Hvorfor besøger kunden din konkurrents butik
  • Hvordan kan din lokale butik tiltrække flere kunder

Tele-Mark udformer et butiksanalyse koncept med afsæt i dine butikker og deres geografiske placeringer.
Vi indsamler data i telefoninterviews af hensyn til repræsentativiteten og skriver en landsdækkende butiksanalyse rapport og en rapport for den lokale butik.
Ved tracking-analyser formuleres forslag til mulige ledelsesværktøjer.

Start med at ringe 70 237 238 – spørg efter Mads Elefsen Kudsk
Læs mere om: