Læseranalyse

Læserne og annoncørerne er avisens livsnerve og de møder hinanden – i din avis.
En Tele-Mark læseranalyse giver dig svarene på…

  • Hvad ønsker læserne at læse om i din avis?
  • Ser læserne annoncerne i din avis?
  • Reagerer læserne på specifikke annoncer i din avis?

Tele-Mark ringer direkte til læserne og spørger til deres mening om din avis.
Læseranalysen opererer defor på et detaljeret niveau, som ikke findes hos de standardiserede nationale læseranalyser – som for eksempel Medie Index.

  • Læseranalysen afdækker læsernes specifikke læservaner
  • Læseranalysen identificerer læsernes ønsker for fremtiden.
  • Læseranalysen dokumenterer annoncernes effekt
  • Læseranalysen dokumenterer annoncørenes udbytte
  • Læseranalysen styrker dit salg overfor gamle og nye annoncører.

Start med at ringe 70 237 238 - Spørg efter Mads Elefsen Kudsk
 

Læs mere om: