Markedsscreening

Hvis du vil være foran, må du kende dit marked bedre end konkurrenterne.
Du har måske en klar definition af din målgruppe. Alligevel oplever du…

  • Et marked, der er svært at gennemskue
  • Et gab mellem behovet og interessen for dine ydelser
  • Usikkerhed om målgruppens potentiale
  • Problemer med at lede efter kvalificerede kundeemner
  • At din målgruppe er stor og differentieret

Tele-Mark kan sammensætte et markedsscreeningsmodul til dig, hvor vi kontakter en gruppe udvalgte virksomheder og efterfølgende deler dem op i potentielle A- og B-kunder. På den måde sikrer du dig et optimalt overblik over din målgruppe, og du får et nyttigt redskab, som er nemt at bruge i det praktiske salgsarbejde.

Om du efterfølgende slev sætter møder op eller får os til at gøre det, er naturligvis dit eget valg.

Tele-Mark har en daglig kontakt til markedet og opsamler løbende viden i vore brancheteams. Derfor kender vi dit marked og kan hurtigt sætte os ind i dine produkter og serviceydelser.

Start med at ringe 70 237 238 – spørg efter Mads Elefsen Kudsk

 

Læs mere om: