Hvorfor skal jeg benytte mig af en mødebooker?

Det er en god idé at benytte sig af en professionel mødebooker til at ringe og aftale møder med nye potentielle kunder på jeres sælgers vegne. Så kan dine sælgere koncentrere sig om det, de er bedst til – nemlig at sælge jeres produkter.

Det er alfa og omega at din mødebooker har kendskab til din branche, har erfaring og er trænet i at tale med kunder og at han er troværdig og overbevisende. Tele-Mark kan tilbyde dig en professionel og erfaren mødebooker, der netop besidder disse kvaliteter.

Vi gør en ære i at sikre, at vores mødebooker har stort kendskab til forskellige brancher, så han også kender til dit marked.

Det er ligeledes vigtigt for os, at han har mange års erfaring på bagen, og derfor har vi ikke stor udskiftning blandt vores mødebookere. Flere af dem har således været ansat hos os i over 10 år.

Lad Tele-Mark tilbyde en mødebooker, så du:

  • Kun skal bruge tid på kvalificerede leads
  • Kan få mere tid til mødeforberedelse

tele-knap3
Eller skriv til os på info@tele-mark.dk

Grundig forberedelse af en mødebooker giver gode resultater

Vi sørger selvfølgelig for, at din mødebooker er godt klædt på til at kunne repræsentere din virksomhed. Han vil således ikke ringe hovedløst rundt til alle potentielle kunder på en lang liste, da dette på ingen måde vil skabe resultater, som vi kan stå inde for.

I stedet vil din mødebooker blive sat grundigt ind i din virksomheds kompetencer, værdier, målsætning, målgrupper, vareportefølje, konkurrenter, mv. og overveje gode argumenter for, hvorfor kunderne skal vælge jer frem for jeres konkurrenter.

Ring 70 237 238 – spørg efter Mads Elefsen Kudsk.

Læs mere om: